mandag 13. desember 2010

Deinn store stjærna

På søndag va eg og g`pia på julekonsert i Brøstad Kirke i Dyrøy...kirka dær eg e døpt og komfirmert og eildstedattra som bor i Enebakk e døpt.
Tantebane va mæ i Barnekore som deltok og ho tante måtte jo fare og høre på:)
Dæ va stæmningsfuillt både ute og ijnne:

Langs heile veien ijnn tell kjerka va dæ laga is-fakla forma av "is-murstæina"

fleire fakla av is-musteina...

Ved ijnngangen tell kjerka va dæ mange ilag....dettan skal eg prøve å lage tell næste jul:)

Brøstad kirke pynta tell advendtskonsert....synd mæ biln...deinn kom akkurat da eg tok bilde...


Så va dæ ti førr konsert....

fuill konsentrasjon...barnekore sang nydeli...tantebane i gul t-skjorte:)

dårli bilde,mæn dæ e Dyrøy korførening som skjimtes i bakgruinn...dæmm sang fint dæmm og...ho i kvitt mæ røtt skjærf spælte nydeli på tvæfffløyte:)
Oktættn uinner førrmiddla julbudskape på en kraftfuill og høytidli måte!
Hann tell vænstre i dress e mæ i Vokal Nord og e lainnsdelsmusikar...han søng og spælle tværrfløya og e gufar tell eillstedattra mi som bor i Enebakk...nommer tre fra vænstre e gumora tell eillstedattra og kjærringa tell lainnsdelsmusikarn:)

Blåseran i "Blanke mæssingen" spællte vakkert og aillt va nydeli sammensætt...flott konsert og deili adveindtsstæmning!

Troillsk stæmning i skogen da vi for heim fra konsærtn:)
Bli garantert en juletradisjon å fare på førjulskonsært i kjerka på heimplassn min!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar