onsdag 3. november 2010

Hækleprosjekta og magasinhoillar

Siste innlægg førr i kveill....litt av hækleprosjæktan mine.
Har hækla et ganske stort plædd i Mor Åse bomuillsgarn som skal bli bursdagsgave og ett litt mi
jnner plædd som bæstemorguille skal få når eg fer nerover:) Dæ som hæng over magsinhoillarn e dæ største,dæ e førræstn hækla i solberg-garn.
Magasinhoillarn fainn eg på Safa sett garasjesalg førr litt sia førr 5 krone:) Tok av stoffe førr å sjabbe treværke (eg hadde ikkje vorre fresk vesst eg ikkje hadde gjort dæ....) og monterte dæ på igjænn. Kanskje eg bli å sætte på et vintage strykebilde seinar,får se.....syns deinn e fin som deinn e...time vill show...
Dæ øverste e bæstemorguille sett som han skal ha på vogna si tell pyinnt<3

Rægne mæ at ett av vintagehjærtan bli å følle mæ sånn at han kainn ha et hænganes på vogna<3

        

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar