tirsdag 1. mars 2011

Våstæmning og dåpsførberedelsa hos Vintagepia i dæ likkje røe huse i skogen

Da va kreativiten tellbakers i takt mæ at enersjien kar komme krypanes :o)
Dæ har vorre mildt de siste dagan og adskjelli lættar å være utndørs ætter at magesjauen ga seg...
Litt vårstæmning har komme krypanes tell dæ likkje røe hus i skogen i form av dæinna skjøhhæita
snykvit hortensia...har aldri hadd kvit hortensia...bære lyserø` og lyseblå...her ilag mæ lysestakan eg fekk hos ho mamma tell jul førr 2 år sia...tell vænstre sees litt av karmen som gubben fræste ut i fjor høst..

skjønnhæita på nært hoill...kvit som dæinn kvitaste snyen

vårlie krokke har fådd komme fram igjænn...serviættdecupage på ei gammel rosa krokka som eg laga førr et par år sia...

Her  ligg greina på fate som ostekolkka bruke å stå på...


av greina lage eg en litn krains og hængte på osteklokka...

over krabbelampa...

på dørrslage vi vekk av bror min tell jul...

på støvelættan eg fekk ho mamman min førr et par daga sia...

dæm e kjæmpestili...
høge hella...uvant førr meg...tusn takk mamman min...kuinna ikkje vorre merir belæli sia de gamle støvlættan mine hadde sagt takk førr seg....

detalja...
her står støvlættan ilag mæ gaveæska eg hoill på å lage tell <3 bæstemorguille <3 sin dåpsgave...dæ får dokker se i et ijnnlægg seinar i dag når eg e færrdi mæ dæinn...Vintagepia har vesst gådd litt bananas no når kreativiten har våkna tell liv...so long :o) 






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar