mandag 6. desember 2010

Ny header - igjænn

Som dokker sekkert har sedd har eg fådd ordna headdern...dæ e dæinn samme som førr,bære gjort litt mijnner i fotoshop og så har eg fådd deinn fontn (bokstavtypan) eg ønska:) Kuinna sekkert ha fådd ordna nåkka meir fancy,mæn syns herbariumbildan i de eildgamle rammen e så nydeli,så eg bli nok å ha dæmm ei stund...
Har fådd laga nån fleire dekorasjona i løpe av hælga,men har ikkje hadd tia å fotografere...jobbe i dag og i morra og her nord e dæ mørketi no,så aillereia i halv ett-tia byjnne dæ å sjømmes og da e dæ vanskeli å fotografere....mæn kainn sei så mykkje at deinn gamle strekkajakken min som eg har brukt så mykkje,har fådd nytt bruksområde,iaillefaill "pælsn" så dæ gler eg meg tell å vise dokker:)
På lørdag va eg på juleoppvisninga i turn tell go`pia vårres og dær va ho så heildi å vijnne et løktestativ i smijærn mæ tre løkte tell å ha ståanes ute...deinn har aillerede fådd lyse opp både ijnne og ute...deinn skal dokker og få se:) Turneran va kjæmpeflink...eg bli aillti i godt humør ætter å ha vorre på oppvisningen dæmmes!! Dokker skal få en litn smakebetta av dæ og....ha en fin madag!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar