fredag 3. desember 2010

Nån gamle skatta tell....

Et lite innlegg fra meg i dag....nån gamle skatta som hadde gjømt seg uinna...

ei gammel "raspa" tell å raspe gulrot og ainna grønnsaker:) Deinn fainn eg på bruktmarkede i Dalen. Aille delan va dær og deinn fungere pærfekt. En fin detalj e deinn røe knoppen på sveiva...deinn passe pærfekt ilag mæ

deinn røe parafinlampa,deinn  e og fuinne på bruktmarkede i Dalen:) Fine,ænkle detalja mæ rødt....eg MÅ ha litt rødt tell jul....eg e egentli ikkje så gla i rødt,mæn tell jul syns eg dæ passe godt! Så da skal eg væl og fijnne på nåkka mæ dæ

gamle hageredskape eg fainn i bua i Enebakk,sjikkeli rustat mæ lækker patina, som sekkerheitsvakta på Gardemoen ba meg om ikkje å ta ut av deinn gamle ryggsækken eg hadde mæ som hainnbaggasje på vei heim....mainn e no sprø,eiller...?
Har laga nån dekorasjona mæ kongle og einegreine,vainnkainne og "pumpkinløkte" av syltetøyglass,sæm skal eg prøve å få fotografert på søndag i dagslys:)
I morra har go`pia vårres juleoppvisning i turn-gruppa,gler meg bestaindi tell å se gymnastan i aksjon...dæ har blidd en tradisjon i Salangan:) Ha ei fin hælg aille som kjik ijnnom!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar