onsdag 1. desember 2010

Fibrofri kreativitet...næstn

Hadde dæ vorre så væl....mæn eg svæve einda på mormor-bølgen ætter å ha vorre å besøkt bæstemorguille i Enebakk:) Må bære benøtte meg av verkninga av bæstemormedisin og være så kreativ som muli førr deinn går ut av kråppen....og når eg einneli fainn laddarn tell digitalkamerae og eg fekk tak i mijnnekort e eg ikkje tell å ståppe på ei stuinn....skal nyte stujinna fram mot jul no og kose meg mæ små prosjækta her heime,et par daga i uka på jobb,juleærksted mæ go`pia på skoln og gle meg tell sønn min som bor i Oslo kjæm heim tell jul!! Sællsagt skal dæ bakes litt tell jul,mæn ikkje syv sårta....ingen kakemånsa her i huse...jo,kanskje en,han som kjæm heim tell jul,da spesielt kromkake så dæ bli iaillefaill stæikt:)
Dettan får bli siste ijnnlægge no i kveill,skal på jobb i mårra.....så tell slutt nån fibro"frie" kreative inspirasjonsbilda.....
Va så heildi å fijnne et nydeli sausnæbb på Maxi i dag:)
Dæinn står på mamma sett hækla sængetæppe som ho egentli skulle få på 69-års-dagen sin som va den 30.11......mæn dæ e ikkje heilt færrdi einda....mangle i aillefaill to ræmse og fryjnsa.....kanskje eg får dæ færrdi tell jul,mæn eg tvila...eg e ikjje blækksprut sjøll om eg ofte skulle ønske at eg va dæ....
Detta sausnæbbe kainn brukes tell så mangt....sælvsagt saus i aille varianta,mæn også som......



hoillar tell vintagejærtan mine og en nydeli fuggel i fatiimainnsøll kjøpt på Våg-sæntre i Enebakk på Nille faktisk....nydliaste fuggel eg har sedd i heile mett liv!
eiller

som krokke tell krokusn som eg fekk tak i på Rema...deinn skall pyjntes mæ mose,kongla og granbar om ikkje så aillt førr længe......no må eg avslutte førr i kveill,mæn vesst formen fortsatt e bra i morra kjæm dæ fleire kreative ijnnlægg.....har fotografert masse i kveill....har løsst å vise nån nye skatta og i fra Enebakk,mæn dæ får bli i mårra!! Nattinatti:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar