fredag 29. oktober 2010

Herbarium i gamle ramme

Hei på dåkker!
Et lite livstægn fra meg:)
Har byinnt å få tell litt mæ dæ her mæ blogging,men ser at eg har einda masse å lære....
Hadde ikkje tålmodiheit tell å vente heilt tell eg hadde fådd mett eia kamera,så eg tar sjangsn på å bruke di bildan eg har tadd mæ mobiln min,så når eg fant pc-ledninga tell mobiln måtte eg no bære prøve å se om dæ funka....dæ blei no ikkje så ailler værst....
 Rammen e kjøpt på et bruktmarked,dæm va kjedelig brun,men ætter litt kvitmaling (malte dæ mæ to strøk nøttebrunt først)og førsekti sjabbing fikk dæm dæ uttrøkke eg va ute ætter:) Plaintan som e inni e ca.45 år gammel og dela av et herbarium eg fikk av tanta mi førr mange,mange år sia. Fargan på plantan vises enda ætter så mange år!! Tanta mi døde førr åtte år sia...syns dissan bildan e mæ på å hedre minne ætter ho. Eg vaks opp ilag mæ ho,så ho va som ei søster førr meg.
No glede eg meg bære tell eg skal nedover tell dattra mi og bestemorguille mett i mettn av november:) Ha ei super hælg og kos dokker!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar