lørdag 22. september 2012

Høstn`s grøde...garasjesalgskatta og historiske ruina...


og Vintagepia har lært seg fotoscape...tus`ntakk førr tipse Mia Decoy fra

Rognebæras anvendelse...
Gamle bilda og kobberkainne...
Gammelt kjøkkenbord og duk mæ monogram...
Røsslyng...
Gamle skatta...
Ruinan på Salangsværke`...

Dettan va` utruli` arti`...håpe på tellbakemæillinge på ka dokker syns...Vintagepia like dæ iaillfaill godt...ho syntes  bloggen va` byjnnt å blidd så kjedeli` så dæ va` dæ på tide å førrnye seg litt !!
Så får vi se korr længe dæ vare...

Ha æi nydel` hælg aille som kjik ijnn tell meg her ijnne på bloggen :o))

Karpe Diem...Grip Dagen

Vintagepia













3 kommentarer:

  1. Så flotte høst bilder, de var kjempefin <:O)

    Ha en fin søndag, hilsen Lisbeth ;)

    SvarSlett
  2. Du er nok mer teknisk nyskapede enn meg, har ikke hørt om Photoscape engang...
    Kanskje det er lurt å ha litt mindre duse rammer, jeg klarte ikke å se de fine tingene så godt på alle bildene, Det så ut som noen skikkelige gullfunn, du er heldig som finner så mye fint på garasjesalg. (",)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk førr tellbakemæilling M...dettan va` n prøve så får eg finpusse dæ ætterkvært :o)) Syns dæ e en fin måte å gjøre et ijnnlegg litt kortar på sia eg like å vise mange bilda...mæn eni` mæ deg i at rammen blæi førr dus...får se ka eg gjør næste gang :o)

      Slett